Kızlar yarın 40+2 oluyorum doktorum pazartesi gel demişti doğum şekline karar verecekti izin almış Çarşamba gelecek beklesem mi farklı bir doktora gitsem mi haftam ileri bebeğe herhangi birşey olacak diye korkuyorum Allah korusun 2 gün beklesem mi napsam sizce?