ben de çakmak erdeme gidiyordum, doktorumdan da memnundum ama yine de medipol daha kapsamlı diye çamlıca medipole geçtim, 2 tane iyi doktoru var aşırı sırası oluyor ve devlet hastanesinde o sıra daha çabuk geliyor düşünün..
normal doğum 6 bin sezeryan 7 bindi en son, benim doktorum 490 tlydi erdemde