Kızlar doğum hikayemi toparlanınca anlatcam, gece sezeryan doğumum oldu. Haliyle ağrılarım sızılarım daha çok yeni. Yürüyüş yapıyorum, onun dışında bu ağrıların bir an önce iyileşmesi için hareket ilaç vs bi yöntem var mıdır uygulayıp tez zamanda atlattığınız, yorumlarınız için şimdiden teşekkürler belki cevap veremezsem hakkınızı helal edin tek tek yorum yapamayabilirim, kendime gelince tekrar döneceğim buralara 🤲