babyasyanil 29+5 deyim 27 haftamda görüşmüştüm 8 bin demişti ödeyelim şimdiden dedik kabul etmediler en erken doğuma 1 ay kala ücreti alabiliriz onda da fatura vermeyiz dediler saçmalık geçen yıl ablam orda sezeryan 5000 e doğurdu 2 sene önce arkadaşım da sezeryan 2500 e doğurmuştu uani bu kadar zam yapmaları gerçekten pes diyorum birde Fatih’ten geliyorum o kadar para vereceğime oraya gider medipolde doğururum 🥴