40+1 de suyum geldi ve hastaneye 3 te gittik ama açıklık 1. Buçuk cm di sancım da yoktu yaklaşık 6 ya kadar sancım gelmedi sonra ara ara geldi 10 a kadar Baya bir sancı çektim 10 cm olana kadar normal doğum zor ama anlık bebeğinizi kucağınıza alınca herşey geçiyor acilariniz bitiyor sonrasında ağrı oluyor tabi ama ameliyat olmaktan daha iyidir ağrı çekmek