Sanie Merhabalar anneler 28 haftalık olduk ve rahmimde ağrı ve batma var fakat şiddetli değil. Acaba yalanci sancilar başlamış olabilirmi doğum hazırlıkı gibi birşey mi? Umarım bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz 🙏🤲🤰
Hilalttk16 Sanie merhaba bende de ara ara aynı şikayetler oluyor doktoruma sordum düzenli ağrı değilse normal dedi. Dinlenince geçiyor benimki, çok ayakta durunca çok iş yapınca kötü oluyorum
0918dmt Haftamız aynı bnde aynı şikayetleri yasıyorum rahımde agrı bndede var. Varisin varsa agrıyı o da yapıyo benım bu yuzden cok agrım oluyor magnezyum rahatlatıyo az da olsa. Saglıkla kucagımıza almak nasip olsun inşallah