Arkadaşlar 7 martta 5.gün embriyo transferi oldum.10. Gün 69 12. Gün 101 14.gün 194 16.gün 257 19.gün 317 çıktı.son tahlile kadar normal gidiyordu ama şu an değerimin katlaması düşük çıktı😞bunu yaşayan yada bilgi sahibi olan var mı?dış gebelik olabilir mi 😞hemşire Salı gününe tekrar test istedi.