Bende kullanmıyordum ancak herkes doktorlar da dahil bebeğin gelişimi için çok önemli olduğunu söyledi maalesef yiyeceklerden yeteri kadar alamıyormuşuz hatta sağlık ocağındaki gebe takibi yapan hemşirem bir arkadaşının bebeğinin karnında folik asit eksikliğinden felç geçirdiğini söyledi kullanma taraftarı değildim ancak kullanıyorum