Merhaba arkadaşlar doğum raporunun son 1 yıl içinde 90 gün prim şartıyla alındığını biliyorum ama anlamadığım birşey var. Ben geçen sene Mart ayında ise basladim. O günden beri sigorta baslangicim var. Bu sene Şubat’ın sonunda işten ayrıldım. (Yani doğum iznine) raporu hak edebiliyor muyum acaba?