Ben 5. Aydan beri haftada iki üç bebek yağı hindistan cevizi yağı kullanıyordum 7. Aydan itibarende hergun topic kremin vücut sütü u önerdi doktorum onu düzenli kullanıyorum son haftadayiz henüz catlamadim. 7. Ayda çok kasiniyordu elimle kasimamaya çok dikkat edip sürekli nemlendirdim.