Annişler durumlar heyecanlar nasıl
Zeynepgrgvs 28 mart sezaryen günüm.ikinci olmasına ragmen son derece heyecanlıyım 🥲
Benim 30 Mart görünüyor ama ne sancı ne birşey var sizin normal mi
Nur_3502 benim sezeryan 30 marta gün aldık heyecanlıyız 💓
Pamukbebegimm ayyy çok heyecanlı ya ilki nasıldı benimde sezeryan
Pamukbebegimm Kaçıncı haftanız oluyor ☺️ Şimdiden hayırlı doğumlar 🥰
Zeynepgrgvs hayırlı doğumlar canım
Biryabanci1 38+4 olacak🥰 sağolun sizede 🤲💞
Nur_3502 amin canım 💓