Fahriye1937 ilk gebeliğimde 40. Haftada çatıya girdim sonra kanamam oldu ve dr suni ile doğuma aldı. Bu gebeliğimde de 38. Haftamda çatıya girdim yine kanamam oldu hatta muayne esnasında da dr nin eline bulaştı normal dedi yine devam eder az da olsa dedi. 2 cm açılmam varmış. Beklemedeyim 2 gündür.