Kesınlıkle çoğunluk dönemin hele ilk ayların kusmalar vs ve son dönemlerin nefes alamama ağırlaşma sıcak basma kışa denk gelmesi bi lütuf bence ben sıcağa hiç gelemem tam eylülde hamıle kaldım 14 nisan doğumum da çok güzel denk geldi astımım var çnkü aşırı zorlardı ilk hamılelıgım planlı düşünen denk getırmeye çalışsın bence😀