Zeyneparsln Busrraaaaa İlk üç ay kullanılıyor vinalac kullanmıştım hamile kalmadan önce de iki ay kullandım
Busra070707 Busrraaaaa orzax ocean kullandım metil içerikli olanları önerdi doktorum organik diye ayrıca folat olanlar daha kolay kana karışıyor bilgin olsun mide bulantısı da yapmıyor solgar da çok iyi bu konuda
Yyemus Kullanıyorum. Gebe kalmadan önce başlamıştım, kaldıktan sonra da devam ediyorum. Vifolic benimki
esila-demir Ozge56 merhaba bende folbiol kullanıyorum Ama yarim yazmış doktor siz nasıl kullanıyorsunuz
bsraa16 Ozge56 5 mg olduğu için yarım kullanmakta fayda var diğer folik asitlere göre dozu yüksek çünkü
MelisaaZ Diofol kullanıyorum doktorumun önerisiyle bence en iyisi folik asitin folbiol bende mide bulantısı çok yapmıştı diofol turuncu olan biraz pahalı ama çok etkili öyle söyleyeyim :)
Stella55 Busrraaaaa eczaneden 180 e almıştım diye hatırlıyorum, şimdi netten baktım bi tık daha uyguna satılıyor. Valla her şey var saymayım şimdi 😅 doktor direkt onu vermişti o yüzden ona başladım pek sorgulamadım