Gizem3544 Korkularınız çok normal herkes aynı düşünceye kapılıyor. Hayatınız bebekle beraber laylaylom geçecek işte koyunca uyuyacak, her şey eski düzende devam edecek diye düşünürseniz ilk zorlukta her şey alt üst olmuş gibi gelir. Bebeğiniz çok sakin de olabilir çok zorlayan bir bebek de olabilir, siz kendinizi ihtimallere hazırlasanız daha iyi olur. Mesela ben uyku konusunun beni zorlayacağını bu kadar düşünmemiştim o yüzden bocaladım bir süre😅 Yani her zaman güllük gülistanlık olmuyor ama günün sonunda bir gülüşüne her şey unutuluyor. Ebeveynlik kolay değil, siz ne kadar sakin kalırsanız o kadar iyi ilerlersiniz🙃 İlk doğum yaptığım zaman ki kendimle konuşma fırsatım olsa nolur sakin ol her şey yoluna girer bu kadar çok düşünme derdim😂