Kızlar 1 hafta önce kanamam oldu sebebi 1.5 cm açıklık olmuş ve rahim ağzındaki damarlarda çatlak olmuş şu an için normal doğum dedi doktor bu hafta artık iyice baskı hissediyorum bebis hemen gelir mi acaba yoksa 40. haftayı tamamlar mı 🥹🥹♥️♥️♥️♥️ Siz ne durumdasınız💓