4 cm açıklıkla çarşamba günü yatırdılar hastaneye ama ne gelen oldu ne giden. Açıklık aynı kaldı nst tertemiz. Bedenen ruhen çöktüm artık imza attım eve çıkıyorum. Haftam erken diye ilk sancıda koşarak geldim ama ders oldu su kanama olmadığı sürece sancıyı son dakikaya kadar evde çekecem artık. 34+3 üm ve 33+6 dan beri 4 cm açıklıkla bekliyorum.😌