Tubag1 Kızlar akşam yemeğinden sonra sizinde karnınız kocaman olup gerginleşiyor mu ya bir anda daha ilerdeki aylardaki hamileler gibi oluyor karnım nefes alamıyorum öyle çok yemekte yemiyorum niye böyle oluyor ki
Minisanne12 Tubag1 yemekten önce veya sonra su içerseniz böyle olur. Rahat sindirim için yemekten önce bir bardak çay için hiçbir şekilde rahatsız olmayacaksınız 🤗
Tugbayrgn Tubag1 benim de öyle yaaa gerilip patlayacak sanıyorum çatlak kremi vazelin falan sürdüm hatta şimdi. Ekmek hiç yemiyorum yine de yemekten sonra nefes alamıyorum resmen 😔
funnymummy Tubag1 ay oruçta değilim olsam evet rahatsız olurum ama o yemek bende dağ gibi oluyor resmen ekmek felan da tüketmiyorum çorba yemek pilav 😂oflaya puflaya oturuyorum nefes alamıyorum 😂
Tubag1 Tugbayrgn yaa bende bebek yağı sürdüm su bile içmedim sanki içersem karnım yırtılcak gibi hissediyorum nasıl gergin nefes alamıyorum her akşam böyle koridorda yavaş yavaş yürüdüm biraz tedirgin etti bu durum beni
Tubag1 funnymummy yaa bende öyleyim valla dünyaları yemiş gibi hissediyorum karnımın şişkinliği gerginliği cabası 😕
YasinRabia Kızlar bende aynı dertten müzdaripim. Daha da küçücük bebek yani 9haftalık nasıl bu kadar büyüyor karnım anlamıyorum. Dediğiniz gibi çok da yemiyorum normal miktarda her zaman yediğim şeyler ama karnım sanki 4-5 aylık gibi🥺