Ebru_12 Selam kızlar rahmimde ince ince böyle sızı oluyo çoğu zaman sizde oluyomu eğilip kalkarken batıyo böyle
AdinsMom Ebru_12 bende 27den beri devam ediyo 32+2yim bugün 5-6 kere oldu yalancı sancı tabii benimki adet ağrısı gibi kıvrandırıp geçiyo çok rahatsız edici bebek bi yere toplanıyo sadece bu yüzden sezaryen olucam
Pinkgold Ebru_12 tamam doğuma hazırlıyor kendini sancı gibi bişey o da devamlı oluyorsa sıkıntı uzanınca geçiyor mu bacağınızın arasına yastık koyun bide otururken