Fatmalardanbiri Haftam 36+5. Hareketleri çok azaldı. Bazen dürterek zor hareket alıyorum. Normal mi sizce
Merveincim Fatmalardanbiri normal aslında. Artık yeri daralıyor. Ama saatte 10 hareket etmeli takip edip sayın içiniz rahat olsun.
Fatmalardanbiri Merveincim önceki günlerde nerdeyse hergün hıçkırığını hissediyordum birkac gündür o da olmayınca biraz endişelendim. Dediginiz gibi yapayım çok teşekkürler
Belin_ay Fatmalardanbiri hıçkırık nasıl oluyor yani nasıl anlıyorsunuz benim ilk gebeligim bilmiyrium 30+4 haftaligiz suana kadar hickirmismidir yada hickırmişsa neye benzio
Merveincim Tahamine7341 hanmefendi 12 saatte 10 hareket sizce normal mi. Tıp, doktorlar bile en az 2 saatte 10 hareket diyor. Gebelik okulunda bile saatte 10 hareket etmeli diyor siz neye göre 12 saat değerlendirdiniz açıklar mısınızz anlayamadım ?
Fatmalardanbiri Belin_ay kalp atışına benzeyen bi hareket oluyor karnınızda. 3-5 dk sürüyor o hareket
Merveincim Belin_ay 2 dakika boyunca en Az 5 saniyede bir aynı bizim hıçkırığımız gibi , kalp atışı gibi pıt pıt bi hareket, gün içinde çok hissediyorum. Hıçkırmasıda amniyon sıvısını yuttuğu ve akciğerlerine gittiği için.
Belin_ay Merveincim sey dimi böyle çok düzenli bir sekilde pit gibi heeemmm tamam ozm hickirikmiymiş o bende diom bune😅😅