Asel1211 bende de var cok aşırı bir agrım oluyordu acı oluyordu ilişden sonra bende de yanma oluyordu sarı akıntım da aşırıydı doktora gittim batikonla icini temizledi sonra da fitil verdi fitili kaynanam yüzünden alamadım neymiş bebeğe bile gelirmiş kanamam olurmuş tekrar gidicem doktora gecmedi tam anlamıyla ama ılık suyun İcine sirke döküyorum ve bekliyorum bir müttet rahatlatıyor tavsiye ederim ama doktoruna git mutlaka