bendiyebiriii Nurr_22_22 sezeryan mı normal miydi? Bir de kaç kg doğdu küvöze girdi mi? Benim de o civarda planlandı sezeryanım da merak ediyorum
Nurr_22_22 bendiyebiriii sezeryan oldu açılmam ve sancim varmış nst de çıktı 3100 doğdu kızım şükür kuvoze girmedi ertesi gün çıkış oldu ama sarılık olduk bir kaç gün sonra o biraz zorladı bizi uzun süre uyumasına izin vermeyin doğduktan sonra ve bol bol emzirin
Tugbayrgn Kız erken Erkek daha geç doğuyor diyor büyükler ama bilemiyorum ben de erkek bekliyorum acaba ne zaman gelir 😕
denizdalgasi1 Hilal8716 tam 41.haftadaydım 😂 birkaç gün sonra suni vereceklerdi ki kendiliğinden geldi kızım
efesbry Hilal8716 bende şeyi çok merak ediyorum belki burda görüp yazmak isterler. 2.ci doğum yapanlar kaç haftalıkken yaptılar
K-- efesbry 41+3 te yaptım ikinciyi çok zor oluyor bekledikçe agirlasiyosun gücün kalmıyor sağlıklı olduktan sonra 38 normal ya
Efulice İlk oglum 37+5 kilodan sebep suniyle normal dogurdum bu bebeğim 35 haftalık bakalim ne zaman gelcek :)
Fnyk Nesli8181 neden erken? Küveze girdi mi? Benimki de 32+5 günlük ve doğmak istiyor. Doktor 35 haftaya kadar dişini sıkarsan çok iyi olacak dedi ama o da pek ümitli değil gibi. Biraz korkuyorum
Mucizebebekelif1 Şuan 21 haftalığız 28 de sezeryan doğumum var Allahın izniyle Rabbim sağlıkla ikimizin çıkmasını nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻