Bsra_1998 son kontrolümde 21 mm olmuştu yumurtam hemen çatlatma vuralım dedi vuruldum ertesi günü değerlendirin demişti doktorum değerlendirdikten sonra akıntıya karışık ince bir kanama gördüm doktorum normal yumurtan catladi dedi ama dedigim gibi yumurta büyüklüğü ve şeklinin düzgünlüğünü sabahları kahvaltida bir havuç bir avokado üç ceviz yedim zeytinyağlı limonlu ona yoruyorum açıkçası beslenme çok önemli dedi doktorum ağır işler yapmamaya çalış vücut dinlensin sigara kullanan biriyim günde yaklaşık bir paket içerdim normalde bırakamam derdim hala birakamadim ama hattı sayılır bir şekilde 2-3 tane içiyorum sadece onun da stresine girmemek için minik yürüyüşlere cikiyorum bazen iyi geliyor bu arada folik asitte kullanıyor musunuz doktorum bana z-fol yazdı ekstradan onu da kullanıyorum inşallah kontrolünüzde güzel sonuclar alırsınız beni de haberdar edin lütfen süreçte birlikte olalım 🙏🏻🥲