Tecrübeli anneler size danışmak istediğim bir konu var.. Benim takipli olduğum hastanenin (x diyelim) erken doğum ünitesi yetersizmiş,38.haftadan önce doğum olursa şehir hastanesine yönlendiririz dediler, o sebeple başka bir hastanede daha takipliyim (y diyelim). Ben x teki doktorumdan ve hastaneden asiri memnunum o yüzden doğumu da burada istiyorum. Fakat aklıma takılan bir konu var. Bebeğim son adet tarihine göre gebeliğin başından beridir ultrasonda 1 hafta ileride görünüyor ,adet tarihine göre 26+3 ,ultrasona göre 27+3 … Şimdi ben hangi tarihi baz almalıyım sizce ? Diyelim ki bebiş ultrasona göre 38+3te vs gelmek istedi ,ben adet tarihine göre 37+3 olduğumdan dolayı erken doğum diye düşünüp y hastanesine mi gideceğim ? Anlatabildim mi bilmiyorum ama bu konuda aklım karışık ,yorum yaparsanız sevinirim🫶🏻