Ben de 30dan beri falan yaşıyorum onu ya bazen karnımın belirli yerlerinden bi yumrukta çıkacak gibi geliyo😄 göbek deliğinin hemen yanına bi sertlik oluyo oha diyorum çıkacak bu göbekten 😄 Şimdi 36dayız, kaburgalarım kırılıyor yavrum yukarı çıktı ağrı, ben kaburga ağrısı çekene kadar diğer şeyleri acı sanıyordum :')