Nurdan2021 ben karnıyarık yaptım patlıcanları kızartıp, iç harcı da pişirdim. Bir tek üzerine salçalı sos dökülse 15 dk hazır halde. Bize gaz yapıyormuş ama eşim yer diye kurufasulye, nohut yemeği yapıp soğuyunca kavanozlara doldurdum dondurucuya attım. Direk ısıtınca aynı tazelikte kalıyormuş. Börek sardım. Mozaik pasta yaptım 2 tane koydum. Gelen olursa hemen çayın yanına hazır oluyor en pratiği bu bence 😀 köfte hazırlayıp koydum. Bide ev yapımı mantı sipariş verdim koydum. Aç kalmayalım arada yapar yeriz diye ☺️