Ozlm_31 Dilken tesekur ederim sizinki de hayırlı olsun 4+4 olduk bugün yani ara ara yemek yapıyorum bende kuru yemiş avokado yeşillik tüketiyorum suanlik sadece koku hassasiyeti ve kasık agrimiz var kontrol 6+3de olck
SelHan54 nermineehmedli normal canım o haftalar benim de ara ara ağrılarım oluyordu regl olacakmışım gibi hissediyordum sürekli hamile olmama rağmen öyle ağrı 🥲 bebek tutunmaya çalışıyor o yüzden ağrı yapıyormuş kanama olmadığı sürece sorun yok
Ozlm_31 Dilken hayır daha görmedik doktorum 10 nisana gün verdi o zaman da 6+3 olmuş oluyoruz ama sabrım yok daha erken görmek istiyorum