Zeyno00 cnm çok geçmiş olsun😞 baticonla silin derler acıyıda hafifletiyomuş dikişin düşmesinide hızlandırıyormuş ama bence doktora tekrar git iltihap olmuşta olabilir rabbim yardımcın olsun🙏🏻
İyiki sezaryen e mecbur oldum dedm okuyunca çok zormuş baksana😞