Merhabalar hayırlı ramazanlar dilerim
Ben tüp bebek ile hamile kaldım
Kasım 27 de reglim sondu
12Aralıkta transferim gerçekleşti
Ölçümler yapılınca 18 hafta çıkıyorum 1 hafta önden gidiyor bu sakıncalı birşey mi önden olmadı detaylıya 20 hafta gireceğim ve şöyle birşey sormak istiyorum
Doktor bana 30 veya 32 haftada alacağım dedi şimdi ben hangi ay nst ye gireceğim …