Masal12345 bebeğim dünden beri susmuyo ağlamaktan bı hal oldu icim parçalanıyor en sonunda düştü ne sürmem lazım bilmiyorum doktora yarın gidicem yarına kadar bişey sürmeden olurmu
Melekg Masal12345 hiç bişey sürmene gerek yok gazı vRdır ondan ağlıyordur göbek bağında sorun mı var ondan ağladığını düşünüyorsunuz
beyzzsenturkk Masal12345 bişey sürülmüyor kuru tutun yeter kıyafetlerine mi yapısıyor acaba arada havalandırın
Aselhumaninannesi Masal12345 göbek bağı düşünce birşey surulmuyorki kanama olursa anca ilaç öneriliyor
MugeGuness Masal12345 göbek bağındaki damarlar artık cansız olduğu için bebeğe ağrı yapmıyor üzülme annesi. Gazı vardır belki biraz masaj yap karnına