Merhabalar iki gün önce 21+1’de detaylı ultrasonum vardı. Bebişin kilosu 563 gram çıktı. Ben de büyük doğmuşum, eşim de. Açlık şekerim de hep kan tahlillerimde 85-90 arası. Olması gerekenden çok mu iri acaba, sizlerin kaçtı bu haftada? Diyet yapsam mı