Merhaba arkadaşlar ben bugün kendimi sorguladım.acaba kötü biri miyim ?
Misafir çocukları gelince oğlumun kırılacak oyuncaklarını kaldırıyorum. Uzaktan kumandalı arabalarını , robot gibi , ya da çok küçük parçalı oyuncaklarını. Kırılır , bozulur kalabalıkta diye. (3, 5 çocuk olunca )
Ne biliyim yanlış mı yapıyorum ki . Çocuğuna yanlış bir davranış sergiliyo muyum ki . Bi yandan paylaşımcı olmasını istiyorum ama bir yandan da herşeyin fiyatı çok pahalı kırılırsa kim kırdı vs söylenmiyor ki misafire .
Siz napıyosunuz