Merveerman amin sağolun teşekkür ederim💜 aslında tesadüfen gördüm, tuvalete gittim peçeteyle kontrol amaçlı bi sileyim derken pıt pıt damla aktı, peçeteye sildim su rengi. 1 gün sonra tekrar aynı, bacağımdan aktı 1 damla. Doktorum ve ebe zaten bana çok kızdı neden akar akmaz gelmedin diye.. bebeğe nst çekildi hemen, sancım yoktu kalp atışı nerdeyse düz çiziyordu.. 1 saat içinde sezaryene alındım.