35+5teyiz bugün sabah bi sıcaklık hissettim lavaboya gitttim sıvıyla karışık akıntı gördüm birkaç saat sonra tekrar gittim sıvı boyutu biraz daha artmıştı böyle hat çizmişti sanki momdaki bilgilendirmede de birkaç gün önce gebeliğin son haftaları hormonlardan dolayı akıntı sıvı gibi gelebilir yazıyordu ama ben endişelendim peçeyle kontrol ediyorum hafif nemlilik ıslaklık var sanki başına böyle bi durum gelip amniyon sıvısı çıkan var mı kızlar bugün pazar kontrolümü de az kaldı napmalıyım bilemedim😔