Kızlar şimdi ben 2 nci sınıf son donem sınavlara giremedim ve derslerinin hepsi ff .
1 donem uzadı okulum ve harç yaptırmamıştım ve pasif olarak gorunuyordum şimdi de deprem bölgesindeyim aktif öğrenci görünüyorum ben şimdi büte mi girecem. Güz dönemi mi yoksa bahar donemi mi ?