mylittlebabym Kızlar bebeklerinizin göbek bağı ne zaman düştü? Genelde 4-5 gün içinde düşer benim bildiğim ama bebeğimin ki 11.gün de hala düşmedi.. Düşmeden banyo yaptırdınız mı göbek bağına su gelmeyecek şekilde ?
Eldgrn mylittlebabym 14. Güne kadar düşebilir benim 5. Gün düştü yara kabuğu 20 gün çıktı yani tam 20 günü buldu kuru tut doktorun verdiği solüsyon kullan mutlaka o çabuk kurutuyor
Novamomy mylittlebabym 1 ay kadar düşmeyen bebekler görmüştüm son çare gümüş nitrat ile yakılıyor ama dibi kuru mu ?alt göbek bağı düşmeyecek gibi sağlam duruyorsa çocuk doktorunuz söyler bekleme sürenizi banyo içinde su geçirmeyen bantlar var iki tane yapıştırıp duş yaptırabilirsiniz isterseniz sağlıkla büyütün🙏🏻
Durubebegim mylittlebabym canım normalde 1 haftada düşmesi gerekiyordu ben düşene kadar iki günde bir banyosunu yaptım öyle hiç dikkatte etmedim su gelmesin falan filan diye bir sorunda yaşamadık yani
Nnanaa mylittlebabym 5 6 günde düşmüştü ama su gelmeyecek diye uğraşmadan yıkamıştım ben. Güzelce kurulamıştım sonra
NobleMom mylittlebabym banyo yaptırdınız sanırım ondan düşmemiştir. İki hafta içinde düşmeli diye biliyorum. Ben silme banyo yapmıştım kızıma göbek bağı düşene kadar. 5. gün düşmüştü. İnşallah düşer sizinde hemen🙏🏻
mylittlebabym NobleMom yok hiç banyo yaptırmadık. Bekliyoruz. Üst kısım çok kuru yarısı sallanıyor ama kaldırıp altına bakıyorum orası hala yaş..
2pasaannesi mylittlebabym benim bebeğimin de 11-12 günlükken düşmüştü yanlış hatırlamıyorsam. Annemler bebeği yıkadılar banyodan sonra güzelce kurutup gazlı bez ile etrafını sardılar kuru kalsın diye bi sorun olmadı çok şükür
Novamomy mylittlebabym içerisinde %70 alkol içeren özel spreyler var biz o zaman babusol göbek spreyi kullanıyorduk onlar ile sıkıp bakım yapılıyor çocuk doktorunuz bu konuda bilgi verdi mi bılmıyorum ama onu sıkıp kurumasını beklerdik yenidoğan da çalıştığım zamanlar doktorunuz belki bi öneride bulunabilir bu konuda
3babymom mylittlebabym 13/14 günü bulabiliyor benim ilk çocuğum 8 günde ikincisi 11 günde üçüncüsü 7 günde düştü
Zumra_elif61 mylittlebabym tatlım endişelenme çok ağlatma bebeği kanamasın göbeği 15-16 ya kadar süresi var endişelenme dr unla konuşabilirsin temiz tutmaya. Özen göster kaynanamgil göbek düşmeden yıkıyormuş ama ben düştükten 1 gün sonra yıkadım kendi çocuğumu bunu da aynı yaparım
ozgtr56 mylittlebabym nzmn yıkamayı dusunuyosun pekı cnm dustukden sonrada bekleyın 1 kac gun kurusun dıyolar doktorun bılgı verdımı acaba benımde kafamda bu soru bayagı zamandır vardı :)
Zumzugukodummuzzingillatirim mylittlebabym biz yaptırdık aşko eve gelince 🥲 göbek bağı bizimde biraz geç düştü ilk hafta hastaneden çıkarken göbek bağı vardı, eve geldik 4 5 gün sonra anca düştü