Dilekkkk Erdemgoktug valla sancı kasık ağrısı kasılma 😔 geçen akşam Doğum sancısı çıktı ciğer geliştirici yaptılar adalat falan verdi evde dinlen dedi 2080 gr ız daha 33+3 üz bakalm
haceryasar Erdemgoktug vallahi bende böyle şeyler hiç olmuyor.. ne kasık ağrısı ne sancı ne bişey tek sıkıntım dönerken canımı yakması 😲😬
Havva9378 Dilekkkk bende de kasik agrisi oluyor son 2-3 gundur 34 haftadayim :( yarin kontrolum var bakalim sanci cikacak mi
Salcanailesi İç bacaklarımda uyuşmalar hissetmeye başladım kasıklarıma ara ara şiddetli sancılar giriyor .. merdiven çıkmayı ve yürümeye hala devam ediyorum ...
Asdfgh 34+3üz 30 dan beri erken dogum riskımıx var iki gundur kasık agrısı var hafif hafif oda olmasa rahat bı hamılellıgım gecıyor Allaha sukur
Gokce92 Benim de vajinal baskım var 33+4 üm. Arada kasılmalar var tabi. Tuvaletim gelip duruyor🙈 Benim de 30 dan beri erken doğum riskim var. İğne ve ciğer geliştirici oldum. Haftaya progestan fitile başlayacağım. Bebeğin gelişimi iyi gidiyor şükür 2125 gr şuanda. Yatıp dinleniyorum sürekli 3 hafta daha sabır☺️
Erdemgoktug Benim şu an 34+1 Yatakta dönemkte aşırı zorluk yaşıyorum ara ara adet sancısı gibi girip gidiyor kısa süreli 45 cm 2500 kg olmuşuz 9 gün sonra kontrol var 🙈