Beyaz06 Kızlar 35+6 dayız bu hafta göz kapaklarım aşırı şişiyor demir ilacı enfeksiyon ilacı d vitamini kullanıyorum acaba ilaçlarmj dokunuyor şişmesi normalmi
Prenses_annesi3 Beyaz06 tansiyonuna baktırdın mı hiç canım tansiyon genelde ödem yapıyor ilerki haftalarda ve riskli bi durum bi baktır istersen
Beyaz06 Prenses_annesi3 yok canım en son kontrolde 10-6 çıkıyordu 1 haftadır da yattığım yerde kalıyorum 😞 göz kapaklarım fena hiç inmiyor şişi ağlamış gibiyim kontrolden önce gidip bi doktorla görüşüyğm artık korkmaya başladım
Prenses_annesi3 Beyaz06 aynen kesinlikle sor tuzlu yiyeceklerden uzak dur doktorunla görüşene kadar geçmiş olsun insalah umarım kötü bisey yoktur 🎈