Kızlar ya 11 haftalık kürtaj oldum yaklaşık 42 gün oldu adet falan oldum ama böyle arada ağrı giriyor böyle biryere uzanirken kendimi gererken falan hani açıyor gibi agryo böyle bu durum normalmi yaşayan varmı bide ilk defa ilişki oldu hani ondada canım acidi onu gerci normal buluyorum hani 4 ay hiç ilişki olmadı falan ona bağlıyorum .ama bu ağrıyı bilemedim yasayanlar bilgi vere hilrimi cok sevinirim