Dudumundo Hanımlar selam, şeker yüklemesi yaptırmayanlar şekerinizin olup olmadığını nasıl kontrol ettiniz? Kan mı verdiniz mesela sürekli?
Kubrabsyg45 Dudumundo görümcemin eşinin şeker ölçüm cihazı vardı onunla 3 4 gün takip ettim sorun olmayınca bıraktım zaten yazıyordum doktorada gösterdim
Yazmelegi_ Dudumundo babamın yedek seker ölçüm cihazını aldım onunla takip etmeye başladım yükleme yaptırmycam
Tdemirol Dudumundo iki üç defa ayda bir olacak şekilde aclik tokluk kan sekerime bakti doktorum, onlar da normal olduğu için gerek görmedi yüklemeye
Binnur-cam Dudumundo benimde doktorum evse ölçüm yaptırdı açlık tokluk 5 gün boyunca şükür normal çıktı oyüzden yükleme yaptırmadım bi sıkıntıda yaşamadım 36+5 olduk
Dudumundo Yazmelegi_ ben bana kalsa koşarak gidip yaptıracağım ama bulunduğum yerde böyle bir uygulama yok galiba. Teşekkürler 🙏
Tdemirol Dudumundo ac karnına kan veriyorsun sonra bi şeyler yiyip 2 saat sonra tekrar kan veriyorsun koldan.
Dudumundo Betulaa yurtdışındayım, 28.haftam bitmek üzere doktorum öyle bir şey demedi. Bir sonraki kontrolümde soracağım.
Tinkipinki Dudumundo Dünya sağlık örgütü yanlış hatırlamıyorsam 2 dilim baklavaya eş değer olduğunu söylüyor. Yaptırmak istemeyenler neden istemiyor acaba ?
cauuv1 Tinkipinki canım istemek zorunda degiliz. 2 baklavaya eş deger olsa herkes yapardı. Demekki fazlası var. Bayılan kusana cok sahit oldum büyüklerimiz de önermiyor onun yerine kanlara bakılması demekki bizim icin daha uygun
Dudumundo Tinkipinki bilmem, ben yaptırmak istiyorum. Bulunduğum yerde böyle bir uygulama yok bildiğim kadarıyla, öğreneceğim doktordan.
cauuv1 Dudumundo ben yaptırmadım doktorum da açlık tokluk kan sekeri istedi sorun olmadı sükür ve baska kanlar da istedi tabiki yükleme istemedigim icin tüm degerlerimi görmek istedi. Açlık şekeri için su dahi içmeden aç karnına kan veriyorsunuz kandan sonra reçel dahil tatlı da yiyebilceginiz tarzda kahvaltı yapın diyolar kahvaltıdan hemen 1 saat sonra tokluk için kan veriyorsunuz
Tinkipinki cauuv1 bende size yaptırmak zorundasınız neden yaptırmıyorsunuz diye çıkışmadım. Ben 17+6 yım vakti gelmedi . İstemeyen neden istemiyor bilgi edinmek için soruyorum
PSerenity cauuv1 ordinaryüs büyüklerimiz önermiyosa kesin bi bildikleri vardır doktorlar dsö halt etmiş onlar kim oluyoda büyüklerimizden iyi bilecekler 🤣
Busel Dudumundo sadece açlık tokluk baktirdim 35.haftadayim arada bir baktiriyprum bir sıkıntı yok çünkü şeker tuketmiyorum
Dudumundo Busel ben de aksine tükettiğim için dikkatli ve tedbirli olmak istiyorum. Ancak gebelik şekeri denilen şey sadece şekerli yiyeceklerden kaynaklanmıyor bilginiz olsun. Yediğimiz pilav patates ekmek bile gebelik şekerini tetikleyebilir 🙏
esiaks Dudumundo ben yaptırmadım. Doktorum benden 15 günde bir tokluk şekerine baktır dedi. Bende sağlık ocağında baktırıyorum. Çok şükür bir sıkıntımız yok.
Annecim58 Dudumundo ilk çocuğum da şeker yükleme yaptırmıştım şimdi yaptırmak istemedim açlık ve tokluga baktırmak istedim Dr. Da öyle önerdi çünkü hastane yada sağlık ocağından da yaptıra bilirsiniz gece 12 den sonra bişey yemeyip sabah aç karnına kan veriyorsunuz. Sürekli kan vermenize gerek yok