Sinemce__ Lekelenme yaşayan var m kizlar .dun az akintim oldu hemen koştum acile bebek kese iyi çok şükür kanama alanida göremedik. Hala ara ara kahverengi lekenemem oluyor çok korkuyorum nolur dua edin😔Kan sulandırici ve ecopirini bıktırdı doktorum yarın da randevum var 6 haftalık olacak yarın başına gelen var mı
Novamomy Sinemce__ benimde olmuştu o hafta da hatta tedbir amaçlı hastanede yattım 3 ay sadece yattım progesteron fitil kullanmıştım kullanıyor musunuz bilmiyorum ama bol istirahat bol sıvı aldım doktor bana yerleşme kanaması demişti zaten kese göründükten sonra doktorlar beta hcg kontrolü istemıyorlar stres yapmayın sadece tekrar doktorunuza kontrole gidin 🙏🏻
minnakkraker Sinemce__ benimde ara ara pembe renkte oldu çok uzun sürmedi damla damla geldi doktor kırmızı olmadıkça ya da kasık-karın ağrın olmazsa korkma dedi. Geçen ilişkiden sonra geldi hatta biraz sürdü devamı gelmedi Dr söylemedim artık iki gün sonra usg girdim bebek iyidi şükür
naz_mc Sinemce__ canim tam 10 gun surdu benim lekelenmem bende tup bebekle gebe kaldim , sonra kesildi, 2 hafta sonra bir daha oldu , sadece 1 gun geldi ondada, ignelerini ol bol bol dinlen soluna yat , suyu fazla tuket rabbim yardimcimiz olsun insaallah .
Gulcan239 Acaba yerleşme kanaması deilmidir beta HCG niz nasıl kan falan verdiniz mi değerleniz iyimi eğer değerleriniz iyiyse muhtemelen yerleşme akıntısı olabilir ve kahverengiyse yerleşmedir diye biliyorum kırmızı ve pembe olmasın da Allah’ın izniyle
Sinemce__ Gulcan239 betaya bakilmadi keske bebek gorununce.insallah yerleşme kanamasidir doktorum olabilecegini söyledi ama içim rahat değil tabi😕
Sinemce__ Novamomy kullanıyorum gün de 3 defa fitil olarak alıyordum. lekelenme yaşayınca doktorum ağızdan al dedi. Onun haricinde kullandığım ilaçlar ve haftada 1 proluton iğne var. İnşallah benim de öyledir kac gün sürmüştü sizin hatirliyor musunuz
Sinemce__ minnakkraker çok şükür ağrım yok ama endişeliyim normalde 4 nisanda kontrolüm böyle olunca yarın gel dedi doktor inşallah güzel haberler alırım dua eder misinz 🙏
Ogretmen minnakkraker kasık ağrısı kötüye mi işaret ya. Benimde dünden beri kanamam var dün iğne oldum bugün de hap içtim ama ağrım var
Novamomy Sinemce__ benim doktorum da tam aksine fitil olarak al daha güzel emilimden dolayı hemen kesilir demişti ☺️benim kanamam 3 gün sürdü çok şükür sonra kesildi hala da fitile devam ediyorum
minnakkraker Sinemce__ korkma canım inşallah bişeyin yoktur sağ Salim alırız bebeklerimizi kucağımıza 😊 progestan kullanıyor musun
Sinemce__ Novamomy teşekkür ederim yorumunuz için doktoruma soracam yarın fitil olarak almak daha kolay. Çok yan etki yaptı resmen sersem gibiyim baş dönmesi de yapti😕🌸
Novamomy Sinemce__ aynen oral alım çok yan etki yapıyo ama fitil olarak emilim daha sağlıklı yan etki az sen yat bol sıvı al seni çok iyi anlıyorum korkunu,stresini güzel haberler al inşallah 🙏🏻
Sinemce__ naz_mc amin canım çok zor bi süreç , dün gördüm bayılacak gibi oldum çok kötü bi andı Rabbım korusun hepimizin yavrularini bagislasin🤲😔🌸