Nagihan1 Allahım niye bu insanlar böyleler ya bak benim durumum çok iyi değil avukat olucam savaş veriyorum eğer ki şu iki yılımda biterse bu durumlarla ilgilenicem benim hiçbir imkanım yok devletim bana hizmet sunuyor insanlar veremli gibi yaklaşıyorlar bize napıcam ben taksit yapmıyor özellerde ya napalım bizim evlatlarımız da evlat bizde anneyiz hangi anne Devlet Hastanesi şahane olsa o kadar para vermek ister hangi anne durumu yok napalım bak böyle kafayı yedirtiyorlar bize Allah hepimizin yardımcısı olsun😞😞😞