123blogggh Başından beri çok rahat geçiriyorum hamileliğimi ne mide bulantısı ne halsizlik ama 2 gündür mide bulantısından halsizlikten kolumu kaldıramıyorum normal mi bu
guzelanne01_ 123blogggh bende ilk haftalarımda iyiyimdi orta haftalarımda kötü oldum şuan son haftalarıma girecem ne iyiyim ne kötüyüm🤦🏻♀️
[silindi] 123blogggh 16+2 yım. İlk başlarda rahattım son günlerde benim de aşırı bylantim oluyor ve kusuyorum. Dün doktor kontrolüm vardı. Doktorum karaciğer enzimleri ne baktirmami istedi. Onlar kusma.ve bulantı yapıyormuş yükselince
123blogggh Hiçbir şey yiyemiyorum ağzıma götürdüğüm gibi midem bulanıyor ya çok da üzülüyorum tam kilo alım haftası bebeğin de guzelanne01_