usenmedimyaptimbirvelet Ruvii öyle oluyor sonra doğuruyorsun ben ne ara hamile kaldım 9 ay geçti de doğurdum diyorsunuz kendi kendinize 😅
Ruvii Yazmelegi_ 33+6 ve artık geçmiyor gibi asla hem ağırlık çok fazla hem heyecan biran önce kavuşmak istiyorum bebeğime
Ruvii usenmedimyaptimbirvelet ayy inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım son zamanlarda çok merak ediyorum artık bebeğimi
Seherak Evet kesinlikle ağırlaştıkça bekledikçe öyle oluyor gerçekten 36+1im 14 nisan sezaryen olcam inş korku heyecan uykular yok gece baskılar arttı o yuzden de zaman çok yavaş sanki 18gün su gibi geçsin inş 🤲🏻
Ruvii Seherak ayyy canım Allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah. Çok az kalmış 😇
Ruvii aysu_mir17 ayyy gelmiş sayılır son zamanları da hiç tahmin edemiyorum gerçekten geçmez herhalde