Eeesraaa “normal karın büyüklüğü” diye bir ölçü yoktur, böyle seyleri kafaya takmak ve kiyaslama yapmak bi hamişin kendine yapacagi en kötü seylerden biridir yani, sürekli kaç kilo aldiniz postlari acilmasi gibi. Ben 27. Haftayi bitirmek uzereyim her goren 40 haftalik saniyor napayim😁 iç karnim hic yokmus, benim karnım 4. Ayda seninki gibiydi