Kubra1988 Her gidişimde farklı doktordan randevu aldım canım.. Ben Yenimahalle devlet hastanesine gidiyorum ve aşırı memnunum değiştirmeyi hiç düşünmüyorum. Asistanlar değil doktorlar bakıyor ve doktorumu aşırı seviyorum.. Ama hastanenin yenidoğan ünitesi yetersizmiş, doktorum o yüzden bide şehir hastanesinde takipli ol dedi.. Erken doğum gibi bir sıkıntı yaşarsam mecbur Etliğe gideceğim.. Bebiş zamanında gelirse inşallah Yenimahalle devlette doğum istiyorum