zeyzey_06 Bana kimse yeme içme demediği için 😅 akşam saate dikkat etmedim ama sabah gittiğim de sordular en son kaçta yediniz diye 8 saati geçtiği için sorun olmadı,tadı çok kötü ve ya tatli değil bana limonlu seçeneği verdiler onu içtim Allah’a şükür sonuç da güzel çıktı