Sahradmla işte dediğim gibi her çocuk sevmiyor maalesef. Ben de çok istedim benim kızım orada otursun önüne yemeğini koyayım avuçlaya avuçlaya yesin ama oturtamıyorduk bile kendini geriye doğru atıyordu oturtmayalım diye bebek arabasını da sevemedi oto koltuğunu da umudum bu kızım hepsinin acısını çıkarsın 😂