Kızlar 2 hafta önce yüksek enfeksiyondan hastanede yatışım verilmişti 27.3 hamileyim bugün oruç tuttum bu saatte tekrar enfeksiyonum başladı çıkamıyorum tuvaletten ve 2 saatlik bir yol gitmem gerekiyor iftardan sonra . Orucu açtıktan sonra ne önerirsiniz en etkili sadece su mu içmeliyim yoksa şu hemen geçirir enfeksiyonu rahatlatır dediğiniz bir şey var mı