tugba04 Bugün adet olmam lazım sabah idrar testi yaptım negatif çıktı ancak benim yumurtlamam geç olmuştu yumurtlama üstünden 11 gün geçti olsa çıkardı demi
arirangg tugba04 Yumurtlaman geç olduğu için adet günün de gecikti. Yani adet günün bugün değil. 3 gün sonra adet olman gerekiyor. Şu an hamileysen bile testte çıkmaması normal
nurtug tugba04 bence birwz daha bekleyn birinde adet geciktikten 4 5 sonra yaptım çok silik çıktı geç yumurtlamadan geç döllenmede olabilir
tugba04 arirangg Genelde zamanında olurum ama ovulasyon testine başlamıştım bu ay yumurtlamayı geç gördüm inşallah vardır 🙏
Bebek2020 tugba04 yumurtlamayi kaçıncı gün gördünüz benim 17. Gün oldu ve üç gün var adete test yaptım negatifti